Som forbruger bærer du risikoen for varens forringelse eller undergang inden levering til MyTechGear Group ApS er sket, og mangelfuld emballering kan medføre, at rettighederne bortfalder.
Hvis du senere fortryder udnyttelse af fortrydelsesretten, hæfter du for eventuelle omkostninger MyTechGear Group ApS måtte have pådraget sig, herunder undersøgelsesgebyr, returfragt, arbejdstid i forbindelse med undersøgelse af varen og/eller andre omkostninger.
Særlige betingelser for konfiguration af PC
1.Ved returnering af en specialbygget PC med personlige specifikationer vil monterings gebyret på 600 kr. ikke blive refunderet.
2.Ved aktivering af en licens accepterer du at fortrydelsesretten bortfalder.
Returnering som følge af forkert fakturering og forsendelsesoplysninger
Hvis forkert fakturering eller forsendelse information, hvilket betyder, at leveringen bliver sendt tilbage til os, forbeholder vi os ret til at opkræve kunden 500 kr. for tilbagesendelse håndtering og omkostninger.
Reklamationsret
Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.
Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen.
Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit på vort eller producentens værksted.
Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.
Reklamationsretten dækker ikke fejl på produktet som skyldes installeret tredjepartssoftware. Test derfor altid om fejlen kan skyldes programmer, drivers, eller andet, som ikke oprindeligt var installeret på produktet. MyTechGear Group ApS tester alle maskiner ved at genskabe den