Bestil frem til kl. 19:00

på hverdage

FRAGT KUN 59,-

Hurtig dag til dag levering

Salgs- og leveringsvilkår

Forsiden Salgs- og leveringsvilkår

Handelsbetingelser 
Information

MyTechGear Group ApS Aalborgvej 68
9520 Skørping Danmark

CVR-nummer: 37782319

Salg generelt

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet er den gældende bestillingspris.

MyTechGear Group ApS forbeholder sig ret til at påregne et bestillingsgebyr på DKK 25,00 inkl. moms, hvor bestillingen ikke er foretaget via MyTechGear Group ApS' hjemmeside.

En bestilling slettes, såfremt den ikke er afhentet senest 4 hverdage efter bestillingen.

Afhentningsvarer faktureres til den aktuelle pris på bestillingstidspunktet, og prisen ændres IKKE hverken ved prisfald eller stigning.

Køb hos MyTechGear Group ApS

Der tages forbehold for prisfejl mv. som følge af valutaændringer, krig, terror, naturkatastrofer, atomangreb, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde have opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos MyTechGear Group ApS's grossister.

Afbestillinger

Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør dette ske via mail til info@mytechgear.dk. Afbestilling skal ske hurtigst muligt efter bestillingen, og er ikke muligt hvis ordren er blevet sendt, eller bestilt hjem fra en af MyTechGear Group ApS's grossister.

En afbestillings mail skal være fremsendt med mærket "Afbestilling". Her bør bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå.

MyTechGear Group ApS kan dog ikke sikre dig, at din bestilling kan afbestilles. I tilfælde af at ordren er afsendt eller den ikke kan afbestilles af anden grund, og du stadig ikke ønsker at modtage varen skal du tage i brug af returretten.

Forsendelse & levering

Leveringsmetode og leveringsestimat fremgår af det enkelte produkt.

MyTechGear Group ApS bruger Post Danmark, GLS, og i drop shipments ukendt tredjeparts leverandør til forsendelse af vores kunders bestillinger.

MyTechGear Group ApS leverer kun til fastlandet og brofaste øer. Kontakt MyTechGear Group ApS for udarbejdelse af et specialtilbud til levering på Ikke-brofaste øer.

Du vil i de fleste tilfælde modtage et T&T-nummer til at søge din forsendelse, såfremt du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på info@mytechgear.dk for private og erhvervskunder.

Priser, kontrakter og illustrerende billeder på hjemmesiden

Alle priser er inkl. 25 % moms og i danske kroner, hvor intet andet nævnes.

Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.

Alle kontrakter indgås på dansk

Bemærk, at der tages forbehold for, at billeder som vises af varer på hjemmesiden kan afvige fra varens egentlige udseende. Billeder der vises er kun vejledende. Varens egentlige udseende kan derfor godt afvige fra den illustration, der vises på hjemmesiden.

Særlige bestemmelser for erhvervsdrivende
Der gælder de samme salgsbetingelser som for forbrugere, dog med følgende modifikation:

  • ●  Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende

  • ●  En omfakturering koster 250 kr inkl. moms pr. faktura.

  • ●  Der gælder 1 års reklamationsret fra oprindelig fakturadato. Ombytning eller reparation

    medfører ikke, at der løber en ny 1 års reklamationsperiode

  • ●  MyTechGear Group ApS forbeholder sig ejendomsretten til varer købt på kredit, indtil den

    fulde købesum er erlagt.

  • ●  Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet påhviler

    køberen.

  • ●  Der påløber renter fra forfaldsdatoen med 5% pr. påbegyndt måned.

  • ●  Ved brug af reklamationsretten skal køber selv stå for forsendelsen af produktet,

    herunder forsendelsesomkostningerne.

  • ●  Såfremt der er en mangel ved dit produkt tilbyder MyTechGear Group ApS afhjælpning

    eller omlevering og du afskæres fra at gøre hævebeføjelsen gældende.

    Følgende scenarier vil alle gøre, at ordren (uden undtagelse) bliver betragtet som et erhvervskøb:

  • ●  Brugerprofil på hjemmesiden indeholder et CVR/SE/EAN-nummer, eller er oprettet som erhverv/offentlig kunde.

  • ●  Fakturaadressen indeholder firmanavn (du må dog gerne få leveret en pakke privat på dit arbejde - benyt da i stedet feltet med alternativ leveringsadresse til dette.

  • ●  Der kan pålægges gebyr ved manuel tastning af ordre der ikke ligges via vores hjemmeside.

    Betaling

    Mulige betalingsmåder:

  • ●  Dankort (0 % af købsbeløbet)

  • ●  VISA (0 % købsbeløbet)

  • ●  Mastercard (0 % købsbeløbet)

  • ●  MobilePay (0 % købsbeløbet)

  • ●  Mastercard/VISA Debet (0 % købsbeløbet)

  • ●  Efter Aftale (kun erhverv)

    Betalingsmåde "EFTER AFTALE" kan kun benyttes af virksomheder og offentlige institutioner.

    Den 14 dages fortrydelsesret

    Du har som forbruger i forbrugerkøb 14-dages fortrydelsesret efter Forbrugeraftaleloven. Fortrydelsesretten kan ikke gøres gældende af erhvervsdrivende. Fortrydelsesretten gælder kun for 1) aftaler indgået ved fjernsalg og 2) aftaler indgået uden for MyTechGear Group ApS' forretningssted.

Fortrydelsesretten betyder ikke, at du har en ubetinget ret til at få det fulde beløb for varen retur. Hvis varen er blevet håndteret på en sådan måde, at den ikke har nogen værdi, vil du ikke have krav på at få købesummen retur. For at få den fulde købesum retur, skal varen være i ubrudt original emballage. Før du sender en vare retur, skal du derfor gøre dig klart, om du mener vare har mistet værdi.

Det er muligt at fortryde dele af et samlet køb. Ved delvis fortrydelse vil dine leveringsomkostninger ikke blive tilbagebetalt.
Bemærk, at fortrydelsesretten ikke gælder ved levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et

fysisk medium, dvs. spil koder, licensnøgler og lign. der sendes via e-mail, SMS eller lign. leveringsform.

Udgifterne for forsendelse ved fortrydelse betales af forbrugeren.

Udnyttelse af fortrydelsesretten

Ønsker du at gøre brug af din 14-dages fortrydelsesret, skal du give os meddelelse herom senest 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget varen. Meddelelsen skal gives i form af en utvetydig erklæring på e-mail til info@mytechgear.dk. Det er altså ikke nok, at du giver meddelelse om udnyttelse af fortrydelsesretten over telefonen.

Ønsker du, at benytte din fortrydelsesret og indlevere i et af vores pick up points, kan du også gøre dette. MyTechGear Group ApS gør opmærksom på, at vi ikke udbetaler kontant, men via bankoverførsel, når varen er beset og testet af vores tekniske afdeling.

Returadressen er følgende:

MyTechGear Group ApS Aalborgvej 68
9520 Skørping
Danmark

Pakken skal mærkes ”Fortrydelsesret” og vedlægges en kopi af købsfakturaen som dokumentation for, at varen er købt hos MyTechGear Group ApS. Beløbet returneres via samme betalingsform, som du har benyttet til den oprindelige transaktion, medmindre du har accepteret noget andet.

MyTechGear Group ApS anbefaler, at varen returneres via Post Danmark jf. post Danmarks standardpriser som normalt max er 500 kr inden for deres volume mæssige forsendelser. Vi anbefaler, at varen sendes som pakkepost med omdeling og T&T nummer.

På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system, og det fjerner derved enhver tvivl om, hvorvidt pakken er leveret til MyTechGear Group ApS. Du vil derved have mulighed for at efterlyse pakken, såfremt leveringen ikke har fundet sted.

Har du købt en vare, der volumenmæssigt ikke kan håndteres af Post Danmark, kan du booke en returfragt ved at skrive til Danske Fragtmænd Express via booking@dfexpress.dk med følgende oplysninger:

Kundens navn

Kundens adresse

Kundens telefonnummer

Du booker selv og bliver ringet op af Danske Fragtmænd, der aftaler et afhentningstidspunkt med dig.

Du afregner direkte med Danske Fragtmænd, og betalingsformen er kontant ved afhentning minimum kr. 500,- incl. Moms og max 2.500 kr, Danske Fragtmænd tager ikke mod kort.

Du får en kvittering på beløbet.

Der går 3 hverdage fra du booker, til levering har fundet sted.

Bemærk, MyTechGear Group ApS hæfter ikke for ændringer i Danske Fragtmænds prisstruktur.

Bemærk, at varer der returneres pr. efterkrav eller sendes uden porto nægtes modtaget af MyTechGear Group ApS.

Bemærk, at MyTechGear Group ApS ikke tilbagebetaler ekstra omkostninger forbundet med levering, hvis du udtrykkeligt har valgt en anden leveringsform end den mindst bekostelige standardlevering, som MyTechGear Group ApS har anvist.

Vilkår for tilbagelevering af varen

Udgifterne til tilbagelevering af varen i tilfælde af fortrydelse påhviler dig som forbruger. Eventuelle omkostninger MyTechGear Group ApS måtte pådrage sig ved din nægtelse af varens levering vil blive modregnet i det beløb MyTechGear Group ApS krediterer i forbindelse med varens tilbagelevering til MyTechGear Group ApS.

Undtagelser til fortrydelsesretten

Fortrydelsesretten efter Forbrugeraftaleloven finder ikke anvendelse på 1) aftaler hvor varen og købesummen udveksles samtidig med indgåelse af en aftale uden for MyTechGear Group ApS forretningssted, hvis købesummen ikke overstiger 350 kr., 2) udførte ikke finansielle tjenesteydelser hvis leveringen af tjenesteydelsen er påbegyndt med din forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført, 3) levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, 4) levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, 5) levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, 6) levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen, 7) aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejde, som du på forhånd udtrykkeligt har anmodet om, 8) levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt plomberingen på og 9) levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium.

Fortrydelsesrettens bortfald

For at kunne benytte fortrydelsesretten skal varen være afsendt til MyTechGear Group ApS adresse på Aalborgvej 68, 9520 Skørping senest 14 dage efter, at vi har modtaget utvetydig erklæring om, at du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten.

Forringelse af varens værdi

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi varen som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købesummen retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Ved handelsmæssig værdi skal forstås den pris, sammenlignelige varer sælges til brugt mellem erhvervsdrivende. Eksempler på en sådan brug der går ud over hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på, kan være:

○ Opstart og installation af computer

○ Opstart og installation af mobiltelefon

● Indsættelse af farvepatron i printer

Såfremt varen har været monteret, installeret og/eller taget i brug forbeholder MyTechGear Group ApS sig ret til at nedsætte tilbagebetalingsbeløbet med et beløb der svarer til forringelsen af varens værdi.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal varen returneres i original emballage. Manglende original emballage medfører oftest en forringelse af salgsværdien, hvorfor der ud fra en vurdering foretaget af MyTechGear Group ApS vil blive krediteret et mindre beløb svarende til forringelsen.

Bemærk, at ved montering af PC-systemer sammensat efter kundens ønske er der ikke længere fortrydelsesret fra og med det tidspunkt, hvor kunden har givet samtykke til at monteringen kan begynde.

Bemærk, at fortrydelsesretten ikke gælder ved levering af digitalt indhold og lign., der ikke leveres på et varigt fysisk medium. Fortrydelsesretten bortfalder desuden, så snart plomberingen er brudt på plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware.

Bemærk, at hvis dit produkt leveres med tilhørende spil - også kaldet en gamebundle - så vil du ved brug af din 14 dages fortrydelsesret kun få det fulde beløb tilbagebetalt, hvis konvolutten indeholdende spillets serienøgle er ubrudt. Ved brud på konvoluttens forsegling forbeholder vi os ret til at fratrække spillets værdi i det tilbageførte beløb. Hvert spils værdi er skønsmæssigt fastsat til DKK 300,-.

Forbrugerens forpligtelser i tilfælde af udøvelse af fortrydelsesretten

Alle produkter der returneres til MyTechGear Group ApS skal være forsvarligt indpakkede. Ved forsendelse af CPU, RAM, harddiske eller andre delikate produkter skal produktet tilbageleveres i en kasse eller lignende. Produkter der modtages i antistatisk materiale skal returneres i tilsvarende antistatisk materiale.

Varer der konfigureres eller indstilles på din foranledning, skal nulstilles til fabriksindstillinger såfremt du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten mod nedsat værdi pga. brug. Det betyder, at f.eks. apple-id skal slettes fra Mac-produkter.

Som forbruger bærer du risikoen for varens forringelse eller undergang inden levering til MyTechGear Group ApS er sket, og mangelfuld emballering kan medføre, at rettighederne bortfalder.

Hvis du senere fortryder udnyttelse af fortrydelsesretten, hæfter du for eventuelle omkostninger MyTechGear Group ApS måtte have pådraget sig, herunder undersøgelsesgebyr, returfragt, arbejdstid i forbindelse med undersøgelse af varen og/eller andre omkostninger.

Særlige betingelser for konfiguration af PC

1.Ved returnering af en specialbygget PC med personlige specifikationer vil monterings gebyret på 600 kr. ikke blive refunderet.

2.Ved aktivering af en licens accepterer du at fortrydelsesretten bortfalder.

Returnering som følge af forkert fakturering og forsendelsesoplysninger

Hvis forkert fakturering eller forsendelse information, hvilket betyder, at leveringen bliver sendt tilbage til os, forbeholder vi os ret til at opkræve kunden 500 kr. for tilbagesendelse håndtering og omkostninger.

Reklamationsret

Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.

Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen.

Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit på vort eller producentens værksted.

Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.

Reklamationsretten dækker ikke fejl på produktet som skyldes installeret tredjepartssoftware. Test derfor altid om fejlen kan skyldes programmer, drivers, eller andet, som ikke oprindeligt var installeret på produktet. MyTechGear Group ApS tester alle maskiner ved at genskabe den

oprindelige konfiguration på dem. Hvis de derefter testes fejlfri, vil MyTechGear Group ApS beregne tiden til fejlsøgning med DKK 250,00 pr. halve time inkl. moms dog max 500 kr inkl.moms.

Der henvises i øvrigt til Købelovens § 78 for fremgangsmåde vedrørende reklamationer.

Anvendelse af reklamationsretten

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles MyTechGear Group ApS inden rimelig tid efter varens modtagelse.

Vi opfordrer på det kraftigste til, at du opretter en RMA-sag via vores mail info@mytechgear.dk

Når du opretter en RMA/reklamationssag skal du afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen. Såfremt du undlader dette, kan det betyde en forlængelse af afhjælpning processen grundet fejlsøgning.

Ved et forbrugerkøb (privat kunde) skal du rekvirere et returfragt label til din forsendelse gennem henvendelse til info@mytechgear.dk før du sender den defekte vare til os, således er portoen betalt på forhånd. Du skal blot have oprettet en reklamation og oplyse dit RMA-nummer ved henvendelsen.

MyTechGear Group ApS Aalborgvej 68
9520 Skørping Danmark

Att. Reklamation

Såfremt du er offentlig- eller erhvervskunde afholdes alle omkostninger (f.eks. porto) i forbindelse med defekte varer af køber selv.

Sender du din RMA-sag ind på anden vis, bliver omkostningen herfor ikke refunderet.

Bemærk, at varer der sendes uden porto, på efterkrav eller uden omdeling, nægtes modtaget af MyTechGear Group ApS

Komplette PC-systemer, som ikke er købt, samlet eller monteret af MyTechGear Group ApS, og hvor der skal foretages fejlsøgning, vil MyTechGear Group ApS beregne tiden til fejlsøgning med DKK 250,00 pr. halve time inkl. moms dog max 500 kr. inkl.moms. Produkter der er omfattet af reklamationsretten, og som er defekte, vil herefter blive omskiftet til timetakst. Ønsker du ikke, at

MyTechGear Group ApS foretager fejlfinding, skal det defekte produkt afmonteres og sendes separat.

MyTechGear Group ApS opfordrer kunden til at tage kopi / backup af samtlige data. MyTechGear Group ApS kan ikke gøres ansvarlig for tabte data og andre indirekte følgeskader, som varer solgt af MyTechGear Group ApS måtte have skabt, med mindre det følger direkte af dansk lovgivning.

Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til MyTechGear Group ApS udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.

Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af MyTechGear Group ApS.

Forsvarlig returnering

Alle produkter der returneres til MyTechGear Group ApS skal være forsvarligt indpakket.

Produktet skal indsendes komplet. Det vil sige, at alle medfølgende kabler, læsbare medier og lignende der knytter sig til produktet der reklameres over, skal returneres sammen med det fejlbehæftede produkt.

Ved CPU'er, ram, harddiske m.v. skal disse sendes tilbage i en kasse eller lignende. Skade som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at dine rettigheder bortfalder.

MyTechGear Group ApS anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til MyTechGear Group ApS. Yderligere har kunden mulighed for at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

Alle produkter, der modtages fra MyTechGear Group ApS indpakket i antistatisk materiale, skal ifald de returneres være indpakket i tilsvarende antistatisk materiale. Sker dette ikke, kan varen tage skade, hvilket kan resultere i bortfald af dine rettigheder.

Kompatibilitet

MyTechGear Group ApS kan ikke holdes ansvarlig for kompatibilitetsproblemer som følge af ændringer i en konfiguration af MyTechGear Group ApS' sammensatte komponenter.

MyTechGear Group ApS kan ikke holdes ansvarlig for kompatibilitetsproblemer mellem hardware løsdele ved køb til selvmontering.

Tilbagesendte varer som ikke indeholder fejl

Ved kundens returnering af defekte eller forkerte varer til MyTechGear Group ApS, hvor fejl eller defekt defineret og angivet af kunden ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr. MyTechGear Group ApS forbeholder sig retten til at opkræve dette gebyr og forsendelsesomkostninger pr. efterkrav, såfremt der ikke foreligger en kreditaftale.

Test gebyret er DKK 250,00 pr. halve time inkl. moms dog max 500 kr inkl. moms. Test gebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning.

Medsendes der tilbehør, skal antal og produktbeskrivelse medfølge. Medfølger der tilbehør, som ikke umiddelbart fremgår på det medsendte RMA-skema (reklamationsskema), kan MyTechGear Group ApS ikke gøres ansvarlig for eventuel bortkomst af disse effekter.

Varer bør returneres med en fakturakopi, hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt, indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet.

Varer der ikke indgår under reklamationsretten, og som modtages uden forsvarlig emballage, vil blive om emballeret, og der vil blive opkrævet et beløb svarende til vores udgifter til nødvendig og forsvarlig emballage.

Persondatapolitik

Behandling af personoplysninger er underlagt Persondataloven. MyTechGear Group ApS opbevarer dine afgivne transaktionsoplysninger i 5 år, til udløb af et helt år, da det er et lovkrav i bogføringsloven.

Bestilles ordren hjemmefra og betalingen foretages med Dankort/Kreditkort/faktura skal der fremvises gyldigt billedlegitimation, eks. kørekort eller PAS ved selve afhentningen. Vores medarbejder vil af sikkerhedsmæssige årsager tage et billede af dit billede-ID, dog ikke af dit CPR nummer. Billeddokumentation på afhentningen gemmes i 12 måneder. Den dataansvarlige er MyTechGear Group ApS

Som registreret hos MyTechGear Group ApS har du altid mulighed for indsigt og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Du kan til hver en tid se hvilke kontaktoplysninger MyTechGear Group ApS har registreret om dig inde i dit kundecenter. Skulle du som kunde ønske at få slettet eller ændret visse oplysninger fra din brugerkonto, så står vores supportafdeling til rådighed på info@mytechgear.dk.

MyTechGear Group ApS's retningslinjer for indsamling af personoplysninger

Når du besøger MyTechGear kan du opleve, at du skal aflevere oplysninger såsom navn, adresse, e-mailadresse eller telefonnumre i forbindelse med tilmelding til en eller flere services, samt bestilling af varer. Disse oplysninger sælger MyTechGear Group ApS ikke videre til tredjemand uden dit udtrykkelige samtykke. I forbindelse med køb af varer på MyTechGear kan det være nødvendigt at videregive oplysninger til tredjemand, eksempelvis PostDanmark eller anden fragtfører, og du vil derfor ved bestilling af varer på MyTechGear samtykke i, at MyTechGear Group ApS videregiver oplysninger, der er nødvendige til ordrens gennemførelse og levering, til tredjemand. MyTechGear benytter sig af brugeranmeldelser på trustpilot og den valgte transportør, ved køb på MyTechGear videregives din email til trustpilot og den valgte transportør, som er databehandler til dette formål.

Ved betaling med betalingskort, sendes disse oplysninger direkte krypteret til vores betalingsudbyder.

MyTechGear Group ApS har IKKE adgang til Deres kortoplysninger. Vi videregiver kun personlige oplysninger, hvis det kræves af lovgivningen eller hvis der foreligger en retskendelse. Det kan hænde, at vi registrerer din adfærd på MyTechGear Group ApS's sider for, at sikre dig den bedst mulige oplevelse på MyTechGear. Som besøgende på MyTechGear er det muligt, at MyTechGear Group ApS indhenter ikke identificerbare oplysninger som alder, køn, postadresse o.l.

Dette gør vi blandt andet for at finde ud af, hvilke af vore produkter, der er de mest populære. MyTechGear Group ApS er ansvarlig for indsamling og håndtering af data på MyTechGear.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@MyTechGear.dk. I fald det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive klage til Center for klageløsning, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, se www.forbrug.dk eller benytte EU-Kommissionens online klageportal som indgives her -http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse. Handelsbetingelserne er opdateret 15/09 - 2016

Pricerunner købsgaranti

Dit køb hos os er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opstå i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.

Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til vores hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for 60 minutter efter dit køb. At blive medlem er gratis og tager mindre end tre minutter!

Få PriceRunner Købsgaranti i dag

For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig som privatperson. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er defekt, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.

Købsgarantien erstatter dig som kunde for både anskaffelses- og fragtomkostninger og den direkte økonomiske skade, du har lidt. For værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger gives ingen erstatning.

På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der er undtaget garantien, samt de gældende brugervilkår.

page13image45764544